Miss u baby

Saknar min Krill... är så ensamt utan dig sweetie.

Och återigen!!! jag fattar inte vad det är för fel på mig? Försov mig imorse IGEN! Men som tur var så kom mamma och väckte mig halv 7 ( 30 min innan tåget gick ) så jag hann göra mig iordning snabbare än kvickt och så fick jag skjuts till station så jag hann med tåget.
Jag intalar mig själv varje morgon " jag kan få sova 1 min till, sen lovar jag att gå upp " mm, sure! Nej, nu får jag skärpa mig på allvar!
Imorgon går jag upp halv 6.


Nu tänkte jag måla naglarna mörk-rosa och sen läsa läxan tills imorgon.

Pussilipuss





absolutely fabulous nails


Nu är kl: 21.45 och jag har fortfarande inte läst läxan... Istället har jag roat mig med att titta på idol, jag och mamma fick ett ryck 10 min innan idol började och åkte och köpte chips,dipp och grönsaker, mumma var det. Nu är jag proppmätt, tänkte lägga mig i sängen och läsa den där skitläxan så jag har det gjort.. men de är helt värdelöst att läsa 30 sidor om ngt som inte intresserar mig ett dugg. Får se hur det går för mig imorgon då...
Nattinatt <3

Kommentarer
Postat av: sabina

meh, jag ville också ha chips dipp och grönsaker .. :(

2008-10-01 @ 00:45:45
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0