Sopslut

Har sovit som en gammal krabba inatt, kunde för det första inte sova, sen har jag vaknat regelbundet under hela natten. Kan ju bero på att joppan låg och hostad... jag pratade i sömnen som vanligt ( ladda hem den roligaste Appen jag har på luren, sleep talk ) den tar upp ljud under natten så att du får veta om du pratar i sömnen. Så jäkla kul, men läskigt... Jag oroar mig alltid över att jag kanske ska höra någon okänd röst, ett spöke eller liknande. Haha.

Idag efter stan så ska jag möte upp Sabina och gå på stan lite, ska boka en makeup, äta food och gå lite i affärer. Mys :) ikväll kan det tänkas bli fortsättning på vårat twilightmaraton och bio imorgon.
Nej en sovslatt på tåget nu kanske, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0