Man tackar

Metro bjöd på både tidning och yoghurt imorse, sjyrre :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! Använder du fortfarande melanotan? skulle du kunna skriva till mig på facebook eller till min hotmail och berätta lite om det isf :) Vart du köpte det och så!

2011-11-16 @ 18:16:58
Postat av: martina

Jag började igen för ungefär en månad sedan, jag tvekar varje dag innan jag tar det med tanke på att leverfläckarna frodas! Men brun och fräsch till vintern blir man, och leverfläckarna bleknar ju bort sen... Ett till minus är att jag blir väldigt varm och illamående direkt efter sprutan men det går också över och är individuellt från person till person.

Man kan beställa från Quicktan.se

2011-11-17 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0