Hundraser

Dessa hundraser är dom jag allra helst skulle vilja ha, Kanske mest pommen.


Kommentarer
Postat av: linn

Jag gillar utseendet hos Shar Pei valparna, men dom får ju mindre skrynklor med åren och är jääätte sträva :( det är lite synd, för de är så coola! Pommisarna är ju föööör söta!

2011-11-15 @ 17:09:13
URL: http://stromsvags.wordpress.com
Postat av: Sofie

Kan berätta att den Franska bulldogen är svår med andra hundar. Alltså att leva med andra hundar. Har själv haft en sån och vet väldigt många som har sån och vi alla upplever samma sak - att dom bara ska slåss och är störiga. Dom behöver leva som ensamma hundar i hemmet vad vi har upplevt men har annars en helt fantastiskt personlighet. De kanske är bara våra hundar och dom som jag känner som varit lite knäppa :P annars kan jag rekommendera en Mops om du gillar de ''stuket''. Vi fick ta bort våran Mops för några år sedan pga att den hade de tufft att andas. De är ju tyvärr nackdelen med dom är trubb nosarna och något man får räkna med men åh så underbara och mysiga dom är annars! :)

2011-11-15 @ 17:34:32
URL: http://dallerpuddingens.blogg.se/
Postat av: Ronja

Åh franskabullen är min favorit, vill så gärna ha en!!! pomeranian är också en favvo! åhh

2011-11-15 @ 20:24:26
Postat av: Ronja

Neej Maffe, ingen shar pei eller fransk bulldog! Tro mig eller så kommer du o går utbildning jag går! :) Men en pommis kan du ju skaffa:)

Hoppas allt är bra annars! Hör av dig om du är på väg till Åland :)

2011-11-15 @ 20:27:39
URL: http://roonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0