Godmorgon

Dålig updatering som vanligt jag vet, men det e full rulle lussebulle. Igår var jag hemma från jobbet, hade praktikvecka och skulle till tandläkaren 12 så hann inte med helt enkelt. Inga hål eller tandsten, puuh! Men har ändå bokat in en ny tid på fred för att fixa tänderna så dom blir så som jag alltid velat ha dom, åhh e så glad att jag fick tid snabbt och att dom är så duktiga! Blev grillning hemma i måndags med Kidde, sen var vi iväg en sväng till hans mor på en fika och igår blev det solning, pizza på brorsans och sen en kvällspromenad med älskling. Nej... Nu ska jag fortsätta med de jag gör just nu - åker tåg och lyssnar på Nrj Wake up Call :) ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ska du fixa tänderna? nyfiken

2011-06-08 @ 13:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0