KBK på Gotland!

Hej hej! Miah här som uppdaterar åt Maffe då hon inte verkar klara av det själv längre!

Vi sitter nu på Gotlandsfärjan med en frukostbricka, ölen knäcktes i bilen och cidern har klunkats i.
Dagen började bra, klockan ringde 03.45... Jag, Maffe och Elin har legat och trängts i Maffes säng. Bilresan till Nynäshamn gick fint, hög musik, öl, cider och taggade brudar! Det bästa som hänt var när Nordstedt upptäckte att nej, fan - han har glömt sin plånbok. Inget leg, inget bankkort, ingenting. Han stod nästan och slet sig i håret i ren panik i 10 minuter tills Maffe kommer på: "Men, jag hittade ju en plåtdosa i bilen... det kanske är Nordies?". Haha, fyfan vad jag vill känna paniken han kände, eller inte känna... men jag skulle kunna döda för att få veta hur han tänkte!

Att hela veckan förmodligen kommer att regna bort känns som en käftsmäll, en hård sådan. Men vi får väl tagga i regnet och göra det bästa av det!

Gotland förra året är det absolut roligaste jag har gjort i hela mitt liv, i år åker vi med ett nytt, härligt gäng och jag tror att det kommer bli minst lika roligt! Vem fan brydde sig om regn? var det något jag sket i - då var det regn! Gotland är något alla måste göra innan de dör och vi tänker göra det om och om igen.´

MANGE KOM IGEN NUUUUUUUUUE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0