sista februari

Här hängt på arbetsförmedlingen hela morgonen, gått med i jobbgaranti för ungdomar.
planer på framtiden: Jobbintervju nästa vecka, får jag inte jobbet gör jag min fyra månaders praktik och blir utbildad försöksdjurstekniker eller söker jobbet som servitris på herrgårn och jobbar med Jossan.

Nu ska jag äta lite frukost och sen kila iväg till gymmet, lunch på kina med Sabina. kan knappt vänta tills imorgon då thai drar igång igen och man får äta världens godaste thaimat veckorna ut.


Kommentarer
Postat av: josefine

det tycker jag låter som en toppen idé :D

2011-02-28 @ 12:45:41
Postat av: s

fin du!

2011-02-28 @ 23:19:22
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0