22 feb 11

I morse tog jag en promenad med faith bort till sabina och hämtade henne, sen satte vi igång och började måla om i köket. Blev en grå fondvägg, skåpsluckorna blev vita och likaså kökssoffan. I morgon kommer det hem ett nytt köksbord + stolar, najs med lite förändring!

Idag ringde det från jobbet jag sökte i Uppsala och ville att jag skulle komma på en arbetsinervju, det ser jag fram emot! Ett perfekt jobb för mig, skulle kännas förjävligt om jag inte fick det så jag måste verkligen sätta den här intervjun!

Ikväll blir det spökkväll hos oss, Fia övernattar med Jamie och Mandy kommer förhoppningsvis över. spoooky:)

Jag och Jamie:

Kommentarer
Postat av: s

Var ska du på intervju? :) Nyfiken i en strut.

2011-02-22 @ 20:21:53
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Martina

The studio :)

2011-02-22 @ 21:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0