updatering

Tänkte updatera lite om vad jag gjort de senaste dygnen...

Torsdags:
Efter jobbet drog jag ner på stan och shoppade lite innan jag åkte till lägenheten och lagade ordning mat tills malin kom hem från jobbet, vi drog ner och handlade gott till kvällen och satte oss sen ute på ballen och spelade yatzy. Sen gick vi och la oss i sängen och grät som aldrig förr till Titanic.

Fredags:
Ledig! elin,sara,miah och sabbe kom in till stan, käkade pizza, förfestade och dansade loss på BJ!

Lördags:
Bakfull, käkade lunch på Cupido, längtade hem, åkte hem, käkade thaimat, hade myskväll med Kidde.

Söndags:
Slapp-dag med Kidde, åkte sen tillsammans tillbaka till Uppsala, käkade sjukt god mat på Le Parc och gick sen hem till lägenheten och badade skummbad innan vi somnade sött.

Idag tänkte jag åka dirr till lägenheten och städa efter helgen och sen gå ner på stan och möta upp malin, handla med mat hem och sätta oss på ballen och njuta av kvällssolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0