Bättre dag.

Dagen slutade mycket bättre igår, älskling var här så vi låg och mös till talang-avsnitt och somnade gott.
Har också haft en mycket bättre start på dagen (även fast tågen strulade imorse), fint väder och allt har gått som på räls...

Nu tänkte jag faktiskt ta itu med källarvåningen! Spindel nr #14 upptäcktes imorse, två fick stryka med. 
Det värsta jag vet är spindlar, otacksamma människor och djurplågare! (spindlar hör till spindeldjur och klassas inte som ett riktigt djur i mina ögon). Ska försöka hitta på något dundermedel som får bort dom... men nu tänkte jag bara städa undan alla mina kläder, vika ihop dom och lägga i lådor så att inte spindlarna håller till i dom och lägger ägg och gud vet vad dom gör... dammsuga och torka golven ska jag också göra.


Denna sak tänkte jag beställa hem, den ska tydligen utsända signaler som spindlar blir rädda för... Förhoppningsvis håller de sig borta ifrån mitt rum med hjälp av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0