110416

Hejdu!

Bloggen har hamnat åt sidan lite under den sista tiden,men nu ska jag försöka bättra på mig. Hoppas på att få hem min kamera snart som är inne på lagning så att jag kan ta många fina bilder och dela med mig utav.

I Torsdags körde jag in till jobbet, blev en stadskörning med mamma, ja du hör ju själv - med mamma!! Ni som känner henne rätt kan ju tänka er hur hon satt och gapade i sätet bredvid. men allt gick väldigt bra förutom hennes jävla nervositionsutbrott. Senare under kvällen samma dag så tog jag och älskling oss en promenad i kvällssolen ut till gillberga där hans mamma bor och tittade på massa gamla saker från hans barndom, så kul! :)

I går fick jag reda på att jag blir utbildad forskningstekniker den 27: Juli men kommer att få vikariat under sommartiden ändå, tjocknice! Gotland blir också av, har fått semester då så-att-eh...

Kvällen igår spenderades hemma hos sabina, vi blev ett gäng som grillade, spelade kort och drack en skvätt. Det resulterade i att alla ville till krogen, men själv drog jag hem och sov.  -kul tjej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0