Melanotan

Har inte skrivit något om sprutorna nu på ett tag och det är pga att jag inte har tagit någon på 24 dagar. Har alltså bara tagit 5 sprutor allt som allt, och egentligen ska man ta varje dag i typ två veckor och sedan en per vecka... Så man kan säga att jag alltså inte har fullföljt det här helt. Det är pga av att jag fått så mycket leverfläckar som inte är önskvärda. De som kom upp i ansiktet har inte försvunnit, men tycker att dom börjar blekna bort lite, på bilderna nedan syns det att de börjar försvinna.

Tycker fortfarande att jag är lagom brun iaf och får ofta komplimanger om min bruna hy och där tror jag melanotanet har hjälpt mig lite. Men tror inte att jag kommer ta fler sprutor, blev ganska avskräckt när fläckarna började komma allt fler och fler...  Vissa säger att dom kommer försvinna helt i och med att melanotanet i kroppen går ur, men jag är lite osäker på det faktiskt... tror dom kommer blekna bort en aning men endå alltid finnas kvar. 




Kommentarer
Postat av: frida

Jag slutade också när jag började få leverfläckar. Eller rättare sagt, mamma bad mig att inte förstöra mitt "söta ansikte" genom att bli fläckig. men egentligen, vad gör lite leverfläckar? Du får gärna länka sidan till mig där du beställde ifrån :)

Kram

2010-11-20 @ 18:48:43
URL: http://fridaharju.blogg.se/
Postat av: Martina

http://www.quicktan.se/



hehe, jag har fått förbud ifrån mamma jag också.

2010-11-20 @ 20:10:10
Postat av: Anonym

skönt att era föräldrar oroar sig över era utseenden som ändå falnar med tiden och inte för att ni ska drabbas av några andra eventuella biverkningar...

2010-11-21 @ 15:13:06
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0