face rape

God morgon!

Hatar att sova ensam, så sjukt svårt för att sova då. Sov riktigt bra med Miah igår men sjukt dåligt i natt när jag sov själv. Även fast jag hade två hundar på varsinn sida ;p

Vaknade av ett samtal från Miah: vafaaaaaan har du gjort, vad har hänt ?? Jo, trodde folk förstod att det inte var på riktigt när Mandy uppdaterade min status. men det är alltså inte sant tack och lov!

Tänkte käka lite frulle nu och sen gå och sola, var ett tag sen nu. Men får passa mig eftersom att melanotanet gör att man blir extra brun när man solar solarium och jag vill helst inte bli svart.
Senare tänkte jag ta mitt pick och pack och åka in till Gävle, förfesta med Sara, shana och några och sen dra en krogenrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0