5 Maj

Mkt dåligt med updatering från min sida på sistone, jag vet. men jag lovar att det blir ändring.. snart! Jag själv hatar att läsa bloggar med bara text, så jag förstår att min inte är så intressant för tillfället. men som sagt, snart så!
Tänkte faktiskt ta tummen ur och ringa Media Markt nu och fråga hur fan det går med kameran jag lämnade in för 40 år sedan... sen så har datorn kommit hem från lagning nu, så gamla bilder kan komma upp.. sen får vi hoppas på en ny bärbar till studenten :)
btw, ni kanske undrar vad fasen jag gör hemma nu? Jo det är så att jag verkligen liiider av huvudvärk just nu, inget jag vill springa omkring med i stan så jag är hemma och vilar idag. måste, måste, måste ta tag i lite skolgerejer idag! Måste komma på något slags straff till mig själv ifall jag lyckas smita undan de.
Nu frulle!

Kommentarer
Postat av: sabina

ditt straff blir: borsta tänderna och dricka juice!

2010-05-05 @ 13:46:30
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0