Fredag

fort det går, nu är det redan fredag igen och fredagar betyder ledighet! Inte för att jag har haft en så hård vecka, men ändå:) Igår fick jag min studentmössa, wohoow.. inte långt kvar nu.

Igår efter skolan blev det bad och våfflor sen på kvällen höll vi på och försökte montera upp nya tv bänken här hemma, blev några utbrott men de hör väl till... Rensade en jäkla massa lådor också, o herregud vad med skit man hittar! har slängt en hel svart soppåse, förstår inte varför man vill spara på en massa onödigheter.

Snart kommer mamma hem med nya tv:n och det blir bara hon och jag hemma (de mest otekniska människorna på jorden) lär ju inte bli bra. kommer inte ens få upp tv:n så var det bra med de!

Kommentarer
Postat av: sabina

lycka till

2010-03-26 @ 14:00:59
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: m

den är uppe nu och de är så fint så :)

2010-03-26 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0