10 Juni 10

Godmorgon sunshines !

Är uppe och grejar innan jag ska iväg och jobba, skitfint väder idag ju! Ta med några kompisar och ät på våran nya uteservering på thai? hur najs som helst ju. För er som aldrig ätit på våran thairesturang än ska nu få några tips utav mig på vad som är gott att beställa:

* Massamangai (nr 13) För dig som gillar kokosmjölk, kyckling, jordnötter och lite grönsaker.
* Tom gati rommit (nr 14) För dig som gillar grönsaker i kokosmjölk, väldigt söt och god smak.
* Pad medmamong (nr 7) För dig som gillar grönsaker i en tomataktig sås, väldigt populär, inte stark.
* Gaeng Supparod (nr 8) min favorit, kokosmjölk med annanas och limeblad och helst med kyckling, mums!
* Pad si-ew (nr 16) för dig som vill ha nudlar med lite kinesisk brocoli och lite annat smått och gott.
* EX-OTIC (nr 38) min nya fovorit! massor av grönsaker i kokosmjölk och annat gott... mmhm!

Alla rätter ur menyn går att beställa med antingen Kyckling/fläskfilé/räkor/lax eller bläckfisk, de rätter som inte har nudlar i sig serveras med ris, absolut värt att prova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0