:)

Hej kära läsare! Är för trött för att skriva allt om hur resan var och vad vi gjort men ska försöka hinna med det imorgon, nu är klockan över 1 på natten här i Thai och jag är riktigt trött, sitter ute på balkongen i bara trosor och bh men svettas av värmen ändå. eller fan, lika bra att dra upp allt nu när jag ändå är igång, har nog ändå inte tid för att blogga imorgon då stranden och vattnet håller mig sysselsatt hela dagen, och på kvällningen blir det utgång.

Resan gick bra, dock lång. 10 h och inte en minuts sömn. blev glatt välkomnade av värmen , pappa och mango på flygplatsen. dom kom och hämtade oss alla 10 med deras privata chaufför i en fet minibuss.
Vi lämnade bara av väskorna på hotellet och dog sen iväg till beachen för att springa ner i det klarblåa vattnet och njuta av värmen!

Imorse steg vi upp tidigt och drog iväg till stranden vid 11 tiden, tog det väldigt lugnt med solningen. blev 1 h massage och en massa bad. På kvällskvisten tog vi oss till phukets shoppingcenter och kollade in utbudet, köpte även en del. allt är så sjuukt billigt här borta . Är massor jag skulle vilja skriva om men nu är jag verklugen trött av värmen och denna långa dag så nu ska jag krypa ner i lopplådan!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0