can´t sleep

vet att jag tidigare skrev att jag var trött, men nu har det vänt. kanske för att jag sovit hela eftermiddagen. Är iaf jättehungrig nu eftersom att jag inte ätit mat sen vid 1 tiden på förmiddagen och nu är klockan halv 3 på natten . Inte vågar jag gå ut själv heller, men jag jobbar på att äta upp allt godis jag köpt ^^, och sen har jag jättegod oboy i kylskåpet.

oj,oj nu kommer en tuktuk hit, måste se vilka som kommer hem... haha! Det var Katarina och Benny, lite ostadiga på benen, nu kommer Pappa och Johanna också hem på motorcykeln. shit, det är verkligen som en bastu här ute på balkongen.

åh, johanna kommer upp med mat till mig nu så nu ska jag äta lite, hörs i morgon


Två sömntutor i sängen :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0