4 feb 10

Skoltrött redan! Att komma tillbaka till allt pluggande är som en chock, därför jag knappt har suttit vid datorn sen jag kom hem.. Imorgon var det en vecka sedan vi åkte hem från värmen, fan va jag vill tillbaka!

Ikväll hade jag verkligen ingen lust att sitta hemma, har varit på partyhumör sen jag kom hem så hade tänkt mig en natt på slick tillsammans med någon rolig vän, men tyvärr är mitt sällskap inte på samma humör så hemma blir man! Men var nyss till affärn och inhandlade naturgodis som jag ska tröstäta till en jävla massa plugg.

Myskväll i mysdress




Kommentarer
Postat av: en sugen grek

jag vet varför ingen läser din blogg, för du uppdaterar ALDRIG!!

2010-02-08 @ 23:04:33
Postat av: Martina

Sv till sugen grek : Det var inte svårt att lista ut själv.

2010-02-09 @ 11:47:58
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0