1 feb 10

Halloj, ja vad ska man säga.. idag var första skoldagen på typ 6 veckor, tog mig den långa jävla resvägen till skolan för att ha en enda lektion där en tant berättade om vad hon gjorde efter gymnasiet... värt, mycket värt! Morgondagen ser inte mer lovande ut, också bara en lektion och den tillsammans med min kära skolkamrat Jennie där vi ska arbeta aktivt med vårat projekt ( som vi alltid gör ) ;)

Efter den " tunga " skoldagen idag så drog jag en mycket snabb runda på stan, på under 15 min hann jag med att köpa ett par jeans och en mjukisdress, de ni!

...nej om man ska ta och väcka upp mannen som somnat i min soffa, sen natti natti!



Använde mina nya linser idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0