Tänker på dig, på oss... på våra minnen.

Kvällen har varit mycket lugn, gick och käkade sen middag på brorsans innan vi gick hem och la oss i sängen och kollade film och pratade massor... Nu kan jag inte sova, svårt att släppa tankarna kring allt. Nu ska jag lägga mig i min egna säng för mig själv med tröjan och min ipod jag nyligen fick tillbaka utav steph. Det jobbiga är att när jag slår igång den kommer jag att veta vilken låt hon lyssnade på sist och jag kommer hela tiden tänka att hon har hållt på samma knappar, att hon har haft lurarna i hennes öron osv... Jag ska krama om tröjan med hennes doft och låta tankarna till musiken flöda och tårarna rinna fritt. Sov gott alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0