De senaste dagarna...

Har det blivit dåligt med update, har umgåtts för mycket med en för härlig person. I Lördags vart det heartbreak där min mobil blev stulen. Tappade även bankomatkortet på hemvägen och gick inte o la mig förns halv 8 på morgonen. Helt okej kväll ändå..
I söndags åkte vi in till Gävle och käkade först på Helt enkelt innan vi gick på bio och såg "Bröderna Karlsson" riktigt bra film, och riktigt mysig kväll!
Igår vart det shopping i staden Uppsala och sen myskväll här hemma.

Idag tänkte jag ta tag i mitt liv en smula, först ska jag se till att spärra min mobil. Sen tänkte jag ta mig till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Sen förbi banken och spärra kortet och fixa ettt nytt med internetbank, och sen sätta mig ner och knåpa ihop ett cv. Nja.. eller kanske inte det sistnämnda.

Kommentarer
Postat av: Hmm

Jag vet, vänta TRE dagar med att spärra kortet! Jag menar, shopping står ju snäppet över på listan. haha ;D

2010-08-10 @ 17:50:08
Postat av: Martina

hehe, förde ju såklart över pengarna på ett annat konto...så inget fanns ju att ta :)

2010-08-11 @ 00:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0