29 april 10

Idag har svetten runnit på praktiken, har jobbat på bra. Imorgon fick jag vara ledig, skitbra! För då blir det minsann Uppsala tidigt och sen grillning :)

Efter praktiken idag åkte jag raka vägen till Gävle för att köpa löshår till min nya härfärg. möter upp Krill på stan, letar som tokar efter affären och när vi väl hittar på affärjäveln så är det stängt !!! Fast att det skulle vara öppet.. bra jävla otur, så de var bara att åka hem igen. tomhänt.  äääh, känner mig ganska nöjd med håret ändå! kan tyvärr inte lägga upp ngn bild då det inte går att överföra bilder till den här datorn som det verkar :S

Nu väntar jag på att Stephy ska komma hit och fixa mina naglar , sen väntar godis och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0