23 April 10

Hemma ikväll, lugnt och skönt. Krille har varit och hälsat på, vi har ätit både tacos och thaimat och kikat på talang. Annars idag har jag varit iväg till skolan en sväng och skrivit prov och sen besökt min praktikplats.

Känner inte för att göra ett skit, man blir på så dåligt humör av detta väder ! Vart lite lyckligare när jag kom till uppsala och det vart finväder, men när man kom hem till Tierp igen hamnade man ju i vinterlandet själv. Kan inte förstå hur det kan ha blivit så mkt snö !?

Men en glad nyhet: gjorde min examination i går ju, och idag kom min lärare fram till mig och berättade att jag hade gjort det utomordentligt bra, MVG ++ !

jahap.. nudå? kanske lika bäst att lägga sig i sin nybäddade säng och sova bort helgen.

hahahha... jag sitter hemma SJÄLV på en fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0