öl,sol åh vänner

Skulle inte sitta fel just nu, vill inte gå in i den dystra huvudvärk-sömnlöshet-plugg-perioden nu som jag är påväg mot.
Känns ruttet att jag måste avstå en en Göteborgresa med tjejerna på tors pga. icke ledighet! Eftersom att högbersskolan har studiedagar tors-fred så tänkte tjejkompisarna + jag glida över till Göteborg över helgen, men självklart har ju jag då inte ledigt och får då stanna hemma. känner att jag inte tänker ta ledigt heller eftersom att jag med all säkerhet inte kommer få ledigt senare då, när vi åker till thailand. min skola är nämligen riktigt sträng när det gäller frånvaro, även då de är giltig.



ni är bäst , har jag nämnt att jag älskar er?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att jag ser ut som ett fläsklägg på bilderna. Men jag älskar dig ändå :P

2009-09-21 @ 20:46:44
URL: http://aeliinjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0