09-09-01

Redan September! Känns som att det nyss var Juni och sommarlov... Skulle kunna ha det så föralltid.
Igår på katthemmet adopterade vi bort 4 st vuxenkatter och en kattunge blev tingad på under 3 h ! Riktigt bra, är så kul när dom får ett nytt hem av en fin familj. Efter så åkte jag hem till Krille och åt mackor innan vi tog cykeln till bion och såg Beck - I stormens ögon, tycker att den var helt okej.. men hade nog hellre sett Sommaren med Göran igen , haha! Kom inte hem förns vid tolv då jag somnade riktigt gott och vaknde självklart inte av väckarklockan imorse, så ringde min praktikledare för ett tag sen och erbjöd mig jobba Sönd ist och de gick bra:)

Idag tänkte jag gå runt och städa lite, umgås en massa med sion, äta en jävla massa blåbärspaj och sen blir det buggkurs ikväll halv 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0