Redovisningen

Gick totalt åt helvete om man får säga så... När NV eleverna före mig gjorden sina redovisningar så bra så vart jag bara nervösare och nervösare, när det var min tur att prata så gick de inte alls som jag tänkt mig, kände hur jag iblannd skakade i rösten, flackade med blicken och allt blev bara såå fel! När allt är över känner man sig såklart jättedum och tycker att man kunde ha klarat dedär hur bra som helst.. Som tur var va det bara en övning inför det nationella provet nästa vecka.. så jag får se till att öva och göra det bättre tills dess!

Kommentarer
Postat av: sandra

jobbigt läge. bättre lycka nästa gång:)

2009-10-07 @ 11:39:32
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0