29 okt, 09

I´m home! äntligen.
Gårkvällen blev mycket lyckad måste jag säga, trevlig förfest här hemma med tjejerna och grabbarna. Senare tog vi tåget in till uppsala ( och självklart tappar jag mobilen på tåget ) anyway, vi splittrade på oss när vi kommit fram så några drog till nån pub och vi resten drog till Bj där det var fullt ös ! galet mycket folk och galet mycket dans! Om jag har ont i fötterna idag? - eh ja..

Jag Elin och Palle sov över i Storvreta, tänkte ta mig hem tidigt imorse med 27 över 9 tåget men själklart var det inställt så att man fick sitta och frysa arslet av sig i en timme! Nu är jag iaf hemma och mobilen är tillbaka.
Har tagit en äggmacka och ett stort glas oboy, blivit varm i duschen och nu ska jag burra ner mig i soffan framför en film. ikväll blir det work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0