09-06-13

Igårkväller blev det skapligt lugnt, åkte in till stan och småfestade lite med elin och bulow. senare kom Dan och hämtade mig och vi åkte hem till han och lekte med hans lilla valp som han hämtat samma dag.
Ikväll blir det bara lugnt, ska stanna hemma med min sjuka lilla hund.. dags att byta bandage och ta bort morfinplåstret ikväll. Idag bajsade han blod av sina tabletter som han får 2 ggr dagligen, så nu blir inga fler sånna vilket kommer resultera med mer smärta... stackarn har redan ont, Lars har sovit på golvet brevid buren hela natten då han legat och grinat och gnylt hela natten lång, så de blir väl min tur att sova där inatt.. men de gör inget, allt för min älskling!


Kommentarer
Postat av: melis

stackarn, kan inte va kul å behöva ligga i en bur hela tiden :(

2009-06-13 @ 23:44:52
URL: http://sleddog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0