snart hemma

hallå! sitter på mamma och hydlings hotell nu här på Gotland, hemfärd idag. har haft det jättebra här borta och det känns inte alls kul att behöva åka hem, men finns inget jag längtar så mkt till som min älskade lilla hund Sion! Vi ska alldeles strax ut på en indisk resturang och äta lunch innan vi parkerar bilen vid färjan som går 14.45.  När jag kommer hem så ska alla bilder in på datorn, och jag kan lova att de är sjuukt många! vet inte om jag okar lägga upp allt ikväll, men de kommer upp inom kort. men åh, jag vill inte hem... eller jo, men ändå inte. Ska garanterat hit nästa sommar igen med vännerna, jag kan verkligen rekomendera gotland till er ungdomar som gillar att festa! Vårat " hotell " som vi bodde på var ett gamalt fängelse fullt med festande ungdomar, roligare kan man ju knappast få det?. På kvällarna spelade tillmantours som en kväll gästades av " dj-Danne " Pra krappar! nej, jag skulle kunna sitta här och rabbla upp hur mkt roligt som helst.. men nu måste jag iväg, så hörs vi sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0