09-07-11

Godmorgon! Blev en lugn fredagskväll igår med mycket mys. Ikväll blir det nog lika lugnt, känner bara för att vara hemma.. Har knappt gått utanför dörren sen i tisdags, jag har väl antagligen bara en slapp period.. laddar inför gotland nästa lördag helt enkelt. Då glider hela familjen dit i 10 dagar och firar mig och tvillingsyster Johanna som fyller 18 år. heeeelt galet!

Nu ska jag baka en kladdis som ja ska bjuda krille på när han kommer hit för att träffa vår nya familjemedlem " Ulla ". Har inte berättat så mkt om henne, men hon är iaf en liten kattunge på ca 10 veckor som vi hittat ute. sötast i världen kan jag tillägga att hon är .



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är jag i Gotland med;) 14-24 Juli är jag där

2009-07-11 @ 15:39:42
URL: http://saandroow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0