09-01-29

Hola! Vaknade upp i uppsala imorse så de va nära till skolan + att jag hade sovmorgon, så de gjorde inget att jag inte somnade förns sent i natt. Skoldagen har iaf varit otroligt skön, en lektion! men satt kvar enda tills 4 endå och pluggade på:) Snart kommer Krill hit och installerar ett körkortsprogram på datorn så ska nöta de varje dag tills jag fyller 18 , haha.

Imorgon ska jag till Skansen med några st från skolan och studera djurens beteenden, direkt när jag kommer hem så lär jag skynda mig och göra mig iordning för Elin,Malin och jennys 18 års fest som kommer bli kanon. 110 pers bjudna + att det alltid kommer oinbjudna, känner att det kan sluta hur som helst de här.

Nu ska jag gå och äta tacos, ha de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0