09-01-18

min helg:

Fredagen vart ganska lugn, satt hemma hos palle med miah och pratde i timmar, mycket trevligt och roligt. senare gick vi hem till elin där ett gäng andra tjejer satt och förfestade,  vi gick senare hem till erik på fest.. åkte hem runt 1 och sen vidare till storvreta där jag tillbringade natten .

Lördagagen vart mycket lugn, när jag kom hem efter 1 någon gång gick jag inte utanför dörren en enda gång, låg och slappade hela kvällen med krille, systrarna, godis och film .

Imorse gick jag elin och jenny hem till malin som fyllt 18 och åt tårta och umgicks, senare gick vi och kollade på volleboll. och nu är jag hemma, tänkte hoppa in i duschen nu och sen burra in mig i mitt duntäcke framför tv:n .

hoppas ni haft en bra helg. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0