09-01-11

Helgen har varit helt okej, fredagen spenderades hos Shana med lite dricka och några vänner. vi gick senare över till Berlinarna och festade lite, men jag gick nog hem först. fråga mig inte varför ...
Lördags förmiddagen kikade vi på bakiskillarna som spelade hockey, och senare under kvällen satt vi hemma hos mig och åt hamburgare, drack glögg och spelade sanning eller konsekvens. ännu senare gick vi hem till jenny där jag blev kvar tills runt 3 innan jag gick hem och la mig.

Idad vaknade jag halv 3, skönt och sova ut.. åt frukost och sen gick och kollade på hockey. Nu tänkte jag spendera min sista lovkväll hemma för mig själv inbakad i mitt duntäcke framför en bra film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så sweet!

2009-02-17 @ 22:38:42
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0