09-02-16

illamående som bara den.. kanske av all glass och kolasås jag tryckt i mig.
Idag har jag iaf varit på Mary kay produktsprövning, testade ut olika hudvårdsprodukter och foundation till mitt ansikte. tyckte de var " pra krejjer "så jag köpte en foundation. senare gick vi hem till mig och åt middag och sen vidare till palle och åt glass med galet mkt kolasås och choklad sås och kikade på tv .
Vill bara meddela att promenaden imorse blev av, inte var det kul att promenera i kyla och snöväder men de gick! och imorgonbitti innan frullen ska det också bli av.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min mamma säljer mary kay:D jätte bra smink, använder bara det.

2009-02-18 @ 20:22:29
URL: http://saandroow.blogspot.com
Postat av: hannah

då träffade du min moster :D

2009-02-18 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0