09-02-11 bowling

Stressdag, åkte hem tidigare från skolan för att hinna göra mig ordning och åka tillbaka till uppsala med familjen och bowla. Så på hemvägen med 14.19 tåget så självklart fastnar det i tobo! alla i tåget får kliva av och gå en jävla bit för att komma till spår 1 där ett annat tåg skulle komma och hämta upp oss efter att ha suttit på tåget i typ 30 min. väl framme på spår 1 så ropar dom " spårändring " så de va bara att börja gå tillbaka till det andra spåret igen. Förstår inte riktigt hur dom tänkte där, ställde det nya tåget bakom de trasiga... okej hur skulle dom då komma förbi? vilket dom inte gjorde heller. för ca 30 min efter de så ropar dom igen att vi får gå tillbaka till spår 1 igen och ta ett annat tåg, yeah!
Var inte hemma förns efter 5 då tåget jag skulle tagit tillbaka in till uppsala gick. så jag gick hem, duschade och gjorde mig ordning fort som bara den och tog ett senare tåg.

Bowlingen var riktigt kul! Jag kom två:a ! Senare gick vi till en fin resturang och åt middag innan vi åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0