Lördags

Har glömt att skriva om min lördagskväll som skulle bli så great! Faktiskt blev den riktigt lyckad, Förfesten blev dock inte av så Miah kom hit och förfestade hemma hos mig tillsammans med mig, syrran och hennes två vänner. När det var dags att kila iväg till tåget drog vi på oss våra pumps och insåg snabt att vi inte skulle hinna med. Så vi ringde ett samtal och sjutsen stog utanför dörren på en havltimma. Framme i gävle var det bara att halsa i sig det sista man hade kvar innan vi gick in på Hang loose där vi möttes av Anton och D-anne i dörren. Riktigt lyckad natt med goda drinkar, roligt folk och massa dans!



Kommentarer
Postat av: Miah

Okej.. så du tycker att det där är en schysst bild att lägga ut? :) Ser iallafall inte ut att vara på smällen här...

2009-08-31 @ 15:46:19
Postat av: martina

Jag tycker att den skickliga fotografen ( jag ) Fångar en mycket vacker poose av Maria Hurtig som även lyckas med att inte se gravid ut, ett utmärkt val av bild!

2009-09-01 @ 11:03:08
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/
Postat av: Miah

Skulle jag lägga ut en liknande bild på dig skulle du ligga på backen och grina vid det här laget!

2009-09-01 @ 12:50:00
Postat av: martina

haha, det skulle jag :D

2009-09-01 @ 13:11:30
URL: http://martinalofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0