Österriket

I´m back!
Som ni kanske förstått så har jag spenderat den här blogglösa veckan i Österriket, måste bara säga att veckan har varit kanon! helt underbart... Jag blev frisk nästan på engång när vi kommit fram, så de var ju skönt. har dock slarvat en hel del med pillrerna men jag är frisk nu så :) Dumt av mig att inte skriva ett "hejdå inlägg", men var ju så sjuk då så att jag inte orkade med någonting, inte ens att packa min egna väska, så de gjorde min kära tvillingsyster åt mig, tur att jag har henne :)

Tänkte skriva ner mina 8 dagars resa här, så ni får veta lite om vad vi har sysslat med där nere .
men de + bilder kommer upp imorgon !


                                                                                                                   smakprov

Kommentarer
Postat av: jennie

jaa maffe is back! :D

2009-04-23 @ 11:58:31
URL: http://jenniemikander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0