09-04-27

trööött satan. Imorse gick ja upp efter 6 nån gång, men kom sedan på att vi börjar 10 på måndagar, så ja gick och la mig en stund till och hettsade sedan upp och tog halv 9 tåget till usala, då när jag är framme får jag ett sms om att vi börjar halv !,  yeah. så de var bara för mig att vänta i typ 3,5 timmar. Så tog en runda på stan.
När jag kom hem, ( efter en lektion i skolan ) så grillades det förfullt här hemma, Hydling kom över och Krille också. riktigt mys. Sen åkte jag och krille ut och körde bil, och sen hem till honom en sväng för att packa lumpenprylar. När krille åkt tillbaks till lumpen så tog jag, Pelin och Sabina en runda i spåret igen. Måste säga att jag var riktigt duktig idag, kände mig så taggad.. vart inte ens trött efter 2,5:an så jag kutade runt halvan en sväng och cyklade sen hem till elin . Nu e ja hemma, dusch nu och sen sängen!

Imorgon får Sion följa med till skolan .


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0