09-04-04

Halloj! galet fint väder det har varit idag då, vaknade upp med ett leende på läpparna. Tog en övningskörningsrunda till strömsberg med Hydling i morse, sen har jag bara suttit ute i solen och steekt. På kvällskvisten kom Stephy hit,  Sabina och vi käkade kyckligsallad och hade mys ute tills sena kvällen.

Igår vart de tjejkväll hos jenny, dock joinade 4 killar oss, men de va la trevligt.

Måste berätta om den lilla olyckan jag var med om idag också, jo jag skulle gå ut på asfalten ( barfota ) och slår i stortån i asfalten med en jäkla fart och ont gjorde det, och blod kom det. Det var väldigt synd om mig där ett tag, var nästan nära på att åka in till sjukan. lägger upp en bild på skadan imorgon så ni får se.

Nu ska jag gå och hälla vatten över en människa som somnat i min säng! hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0