Och veckan börjar bra...

Åh, vad less jag blir..  I morse HÖLL jag på att försova mig igen, ställde kl på 5 och stängde givetvis av den och somnade om. Vaknade kl 6 och kom på mig själv, fick panik och rusade upp.  Hann inte äta frukost men hann med allt annat. Galet mkt folk på tåget var det, så tåget blev försenat ca : 20 min. Alltså missade jag bussen till skolan, så jag fick sitta och frysa häcken av mig i väntan på nästa buss! Nu är jag framme i skolan och gissa vad? Inte en kotte här från min klass!!  Vart fasen är alla?Det står klart och tydligt på schemat att vi börjar 08.20 i klassrummet som jag sitter brevid nu.

Antagligen har det blivit ändring i schemat så att vi börjar kl 10.05.  Just my luck.



Skriver när jag kmr hem.... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0