Welcome to me

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg, eller rättare sagt min stora syster sabina har skaffat mig en blogg. Jag förstår inte så mkt av den här bloggsajten men ska försöka hålla den updaterad så mkt som möjligt :)

Tänkte skriva lite om min helg som varit... Fredagen var lugn, den spenderade jag tillsammans med min pojkvän som kom hem från lumpen i torsdags. I Lördags åkte jag in med några vänner till Gävle och hängde på " Insparken ". Det sög eftersom att jag under kvällen blev av med alla mina värdesaker såsom: Kamera, mobil, Pass, Plånbok ( innehållande : 500 kr + Bankomatkort + Två busskort ). Jag tänkte inte så smart och gömde väskan bakom en högtalare framför scen som jag aldrig skulle gjort om jag vore nykter. Men det är sånt som händer, jag råder er att tänka lite smartare ;P Annars var kvällen rätt så okej men kunde varit bättre tycker jag.
Söndagen = Tillbaka till Karskrona ( lumpen ) för Kristoffer. Han fick lite otur där han med, då vi var påväg till tåget i hans nya bil som gick sönder mitt på vägen när tåget gick om 10 min. Så de var bara för oss att gå ca 3 km hem ( eftersom ingen hade mobil på sig och ingen bil ville stanna och hjälpa oss ) Vi fick iaf vara tillsammans lite längre :) Han hann lyckligtvis med ett annat tåg till arlanda och kom fram 17 min innan planet gick. Så nu är han därborta och jag är här hemma.

Idag har jag varit hemma från skolan, jag kom på att jag ville vara hemma när jag gick till tåget. Ganska onödigt men så blev det, och det är skönt att bara ta det lugnt ibland... Hade endå inga viktiga lektioner känns det som och jag är fortfarande krasslig.

Nu ska Jag, Syster Sabina och Elin ut och gå med hundarna. Skönt med en lång-promenad och bra med lite motion för min lilla valp Sion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0