Var är boxen ?

Hej blogg !

Tänkte skriva lite om min helg som varit..

I Fredags morgon åkte jag in med Mamma och Sabina till Uppsala för att dom skulle shoppa lite, Vi åkte till gränbycentrum så jag fick fota mig till mitt id-kort. Kortet vart ine så välldans fint dock.
Sen fick jag skjuts till skolan, började halv 1 och slutade halv 4 då jag även fick skjuts hem :) Hur skönt som helt att åka bil istället för tåg och buss. Dessutom tog det bara ca : 30 min ! Själv sitter jag och ruttnar på tåget i 45 min + 15 min på bussen.  aja.. vidare till kvällen: Jag kom hem och gick genast ut med lill Sion som varit ensam hemma, på vägen möter jag krille och hans pappa som är påväg hem till dom, så Krill ville ett jag skulle fälja med honom hem en snabbis så då gjorde jag de. Men insåg snart att det var ett dumt val, för när jag sen kom hem gen hade jag bara 50 min på mig att göra mig iordning och ta tåget till tjej-middagen i Storvreta. Så var lite stressad där, men jag hann med och på tåget satt alla fina vänner :)

Middagen var jätte god och vi hade jätte kul tills det tyvärr inträffade en väldigt hemsk sak som jag inte kommer gå in mer på... Det var iaf. väldigt sorjligt men vi försökte att ha kul och festa på endå. och det gjorde vi.

På lördagen åkte jag och Krille in till Uppsala för att shoppa. Vi hitta dock INGENTING förutom att jag köpte " hårkontroll" som Kenza rekomenderat, det ska tydligen vara jätte bra piller för hud,hår och naglar. Så det ska jag testa :)
När vi hade fått nog avv gå i affärer så åkte vi hem till Krills syster som flyttat till en jättemysig bostadsrätt i uppsala, där fikade vi lite och sen åkte vi hem igen.
Lördagkvällen spenderade vi hemma hos krille framför tv:n och filmen " Mamma Mia " bra film, kanske lite mesig tyckte krille, för han gick iväg och satte sig vid datorn efter halva filmen.

Idag har vi varit hemma hos krille och kollat på nästan alla idol-avsnitt, sen åkte vi hem till mig och bakade en gudomlig kladdkaka med riven choklad  på. mumma!

Nu har jag och Sion varit och lämnat av honom vid tåget, så vi ses inte förns nästa helg...

Hade fint, kram!






Bilder från fredagskvällen, fick ingen bild på klänningen tyvärr..På den sista bilden ser man den bakifrån iaf.   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0