Sova hos palle

hejhej!

Idag var Jag,malin,Sofia,(Jamie) och Elin in till Gävle och tittade på Frida som sjöng, jätte duktig var hon :)
Vi tittade även i lite affärer och jag köpte ett nytt halsband och koppel till Sion ( baby-blå ) hihi.
Så köpte jag ett vanligt bra-att-ha-linne!

Elin övningskörde hela vägen hem från gävle och jag kan ju bara säga att jag var livrädd där i baksätet xD
När vi kom hem ( oskadda som tur var ) gick vi en riktigt lång runda med hundarna, förbi pappa också och hämtade min fina rolex-klocka som varit väldigt efterlängtad!

Sen gick vi hem till Palle, nu är jag hemma ( har lämnat av Sion och fikat ) och ska tillbaka till flickorna, för vi sak kolla på skräck film och jag sova över, myyys !


Ha en braa kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0