Skönt med helg

hejhej!

Jag mår väl lite sådär idag... bakisjanne!
Blev fest igår, satt först här med sabina, johanna och deras vänner och förfestade lite. Senare gick vi vidare till Jens fest, den var väl inte jätte kul.. .
Så vi gick vidare till en annan fest där Johanna höll hus, den var inte jätte kul den heller... Så vi gick helt enkelt vidare till en annan fest som var lite bättre :)
Krille var också där, så vi gick tillsammans hem och sov här, men väcktes typ vid 5-tiden av Johanna som står och drar, skriker och sliter i mig. Sabina hade då tydligen ramlat här utanför med sina högklackade skor och " brytit foten "
Så då fick jag ta hant om henne, sen kom Jens och ambulansen. Men foten var iaf. inte bruten, utan hon får åka till sjukhuset idag när hon vaknat och kolla hur de ligger till, rejält svullen är den iaf.     stackarn.

Ikväll vill tjejerna festa igen, men jag vet inte jag.. känner mig inte allt för pepp på de. Men man behöver ju inte dricka, man kan ju ha kul endå... yeah right!

Hoppas ni får en bra kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0