1 oktober



Hej bloggen! I dag är det onsdag.. inte en så märkvärdig dag. Försov mig inte imorse och det känns bra, gick ut med Sion och tog en skön dusch innan jag åkte till skolan med 7 tåget. najs!  Jag pluggade aldrig igår till provet vi hade idag.. Tänkte att jag skulle göra det på tåget, men där träffade jag istället Malin så det blev mest prat och inte mkt  läsning. Men det gick faktiskt bra för mig endå på provet :) Jag hade tur, chansade på det mesta men fick endå nästan alla rätt, yeah

Annars har det inte hänt så mkt idag.. har tränat magmusklerna i skolan då jag skrattat ihjäl mig åt mina egna sjuka skämt, mohaha.




En bild jag tog i sommras med min saknade kamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0