Poor Sabina



Stackars syster Sabina hade brytit foten endå, och här har hon alltså gått omkring med bruten fot sen i Fredags. Nu är det iaf. gipsat och jag är hennes slav!

Imorse när jag var redo att åka med tåget och satt mig ner, tittar jag i plånboken hon kommer på att korthelvetet ligger kvar hemma.. så de var bara att hoppa ur och gå hem igen.
När jag kom hem var jag så trött att jag gick och la mig i sängen igen med ytterkläderna på. Där sov jag tills jag vaknade runt 11-tiden.  Sen dess har jag och Sabina har spenderat dagen i soffan och kollat på " In to the blue " och Topmodel.

Nu snart ska jag ut och springa spåret med Maria och Elin :)

ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0