Höstlov

Gu så skönt med höstlov !! :)

Kul att jag pluggade gärnet till ett prov som jag inte ens skulle göra idag! men men... Idag när jag kom hem ifrån skolan åt jag varma mackor med familjen, sedan åkte jag, Johanna och mamma ut och övningskörde, det gick ganska bra, förutom när jag fick motorstopp mitt i en sväng?:S haha..

Senare gick jag,Jenny,Palle och Elin och köpte godis och kikade på idol, Malin kom också över :) De va la trevligt.

Imorgon ska jag upp tidigt och gå ut och gå med Elin, sen åker vi in till Gävle och går i affärer och tittar på Frida som ska sjunga i nian :)

nu ska jag äta fruktsallad med mig själv,   pussinuss <3




Jag och palle förra året ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0