Home sweet home

Yepp, idag är jag hemma. Har inga resor kvar på mitt undomskort och har heller inte fått tillbaka mitt skolkort, så hur fan ska jag då komma till skolan?? Mamma är iaf snäll och tänker betala ett nytt skolkort till mig imorgon, tur de.

Jag och mamma har varit till banken och fixat lite gerejer till mig nu.. id-kort, internetbank, nytt kort, mm. Sen har jag inte gjort mycket mer, har börjat städa lite på mitt rum, men de är inte klart än för det finns inga dammsugarpåsar så mamma är och köper det nu. Har handlat hem lite vitaminer också som tillskott på mina " hårkontroll-piller  " för nu jävlar ska mitt hår växa!!

När Elin slutar skolan så ska vi ta en långpromenad med hundarna, tänkte ta med mig Miro också så han får komma ut lite, kan ju inte vara kul att bo hemma hos en gammal tant som inte går ut med honom längre än utanför dörren...

Nu ska jag bädda rent i min säng, gött o gå och lägga sig i den sen :) då sover ja gott.

Hare bra, Kiss!


Sion och jag på picknik i sommras ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0