hej, hej skolfoto !

Idag har vi fått tillbaka våra skolfoton och här är resultatet :


Här ett fotto från 9:an och 2:an, inte så stor skillnad förutom håret :P


Förövrigt så har jag varit ute och gått med Sabina,Frida,Elin ochSofia en sväng, mer har jag inte o skriva...
haha.. eller jo! Mamma ska vara med i en Lidl-tävling, Man ska skriva ngt bra om varför just du handlar på Lidl.
mamma satt och drev, så här skrev hon :

" När lädret mitt har sina, så får jag mig till Lidl pina :( "
" För att ni kommer från Tyskland, de gjorde ju Hitler oxå :) "
" För att få erat stora sortiment från världens alla hörn, då behöver jag ju inte gå ut och skjuta björn :) " 
Det sista hon skrev tänker jag inte ens skriva upp här, haha...

hahaha... observera att hon inte är speciellt serriös, hon skrev iaf en bättre sak sen som hon ska skicka in. Om man vinner får man 2 min på sig att fylla en kundvagn på Lidl,  de man plockar på sig vinner man, haha skulle vara kul o se mamma springa omkring där!

Nu tänkte jag faktiskt göra mig iordning för sängen, skönt o lägga sig i tid för engångs skull!

Sov sött alla läsare :)



Kommentarer
Postat av: sofia

tack för kortet hjärtat !Nu kan jag byta ut 9ans mot det nya :)

2008-10-08 @ 17:07:33
URL: http://theblogyoulovetohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0